sábado, 4 de octubre de 2008

The Rancor Goes Olympic!



Ouros

Pratas

Bronces

Elemental de Moco


6

5

4

La Cosa del Pajar


0

0

1

Medusa


1

4

1

Paiaso de Asalto


9

2

3

Planta en un Tiesto


2

4

5

Su Ilustrísima, El Obispo


0

3

5

55 comentarios:

Anónimo dijo...

Xa está aquí o novo Rancor, que co espíritu de Pekin, fíxose olímpico. Moi atras quedaron as dubidosas vitorias do paiaso en torneos preparatorios ¡agora competiremos nos Xogos! Tras catro anos traballando duro, é o momento da loita polas medallas e ¡a honra olímpica!

¡Os records caerán!

Para ver os resultados, hai un enlace permanente no lateral do blog, cunha imaxe renovada do noso "queridísimo" monstruiño.

E nos comentarios, todas as rajadas que queirades meter.

Anónimo dijo...

Priemra rajada. El inicio del ranconr olimpico es del todo ilegal, lo pienso impugnar en estrasburgo.Trampa!
Es normal que empecemos con trampa, teniendo en cuenta que el que controla el rancor es el mayor tramposo de todos.

Medusa dijo...

Como diría la Suegra, BBBUUUUUHHHHH, BBUUUHHHHH, BBBUUUHHHHH. Desde que el Rancor es olímpico, lo tenéis totalmente abandonado. Bueno, así mejor, porque cuando vaya, espero conseguir unas cuantas medallas, je, je.

Anónimo dijo...

PARTIDA Ó FIN!

Finalmente conseguimos arrincar a nosa atención dos "diablos vestidos de angeles" Callejeros, e botamos unha amable partida ao Tigris and Euphrates.

A elección do xogo foi completamente democrática e consensuada, tras ir dicindo xogos e agardar a que a Planta os rechazase un a un, un sorteo entre PR e T&E decidiu que xogásemos ao PR, momento no cal a Planta volveu vetar a elección cun lastimoso NOOOOooON... Total, para conseguir unha mísera medalla de bronce.

Podio resultante: Paiaso-Moco-Pranta-Suegra.
Encabeza a clasificación, tras dúas partidas ao Tigris, o Moco, cun Ouro e unha Prata.

Anónimo dijo...

Trampa tras trampa.. llorada tras llorada...callejeros en la TV: PARTIDA DESVIRTUADA.

Anónimo dijo...

Como sabéis, este fin de semana llegó la medusa, y con ella la segunda victoria del paiaso en su juego(sí planta, el Caylus).
Hay que decir que esta vez la partida se mantuvo igualada durante bastante tiempo, incluso la suegra afirma que fue su mejor partida, aunque este hecho no la haya llenado de alegría, ("la mejor partida que juego al Caylus y consigo una mísera medalla de bronce...")Y es que, gracias a un pedrusco de oro conseguí quitarle el segundo puesto, pobrecica!
La pobre medusa se quedó sin entrar en el medallero, igual es un castigo de los dioses por vivir en los madriles. De cualquier modo, este viernes tiene de nuevo la oportunidad de conquistar la gloria, esperemos que la aproveche, o no...

Paiaso de Asalto dijo...

Partida de Venres STOP Puerto Rico STOP "Vai gañar a Planta" "Vai gañar a Medusa" "O Paiaso vai fatal" "esta durmido" STOP Menuda pana STOP Ja ja ja STOP

Anónimo dijo...

Pois si, querido Paiaso, un PR a altas horas da noite, que comezou cunha simpática "¿como se gañaban cartos neste xogo?" por parte da Planta, a cal, acto seguido, adquiriu un mercado, un tostadero de café e vendeu a súa mercadoría por moitísimas moedas. Esto deu paso á compra do PUERTO, e desencadeou unha estratexia de embarcar e embarcar bens.

Por outra parte, a Medusa, cunha táctica similar, e situada xusto antes que a Planta, pugnaba con esta por conseguir máis e máis puntos... pero con 10 moedas mercou un MUELLE en lugar dun edificio grande... unha menos.

Despois, xa no último tercio do xogo, en plena cabeza, a Planta decidiu ignorar a súa estratexia de produción-embarque e colleu un triste Alcalde, que pouco ben lle fixo.

A Suegra e o Moco, pola súa parte, empeñábanse en pugnar por un dos meritorios diplomas olímpicos ¿quen dixo eso de que "ó cuarto nunca se lle recorda"? eu estounos recordando agora, cuarta a Suegra e quinto o Moco.

Mentres, o Paiaso, deixado de lado dende o principio, medio durmido e só coas sobras (tivo que coller o buscador de ouro en numerosas ocasións ante as burlas da confiada Suegra), superou con creces a todos, construíndo dous edificios grandes (de 10) e gañando por 7 puntos, unha diferencia enorme nunha partida de 5 persoas.

Destacar que a súa elegancia e humildade fixeron que, xeneroso, obviase o xesto obsceno prometido durante a partida ante as chanzas do confiado persoal.

P.D:
Moco: "O libro pon que hai 100 colonos"
Paiaso: "Non, hai máis"
Moco: "¡Mira, aquí o pon, 100 colonos"
Paiaso: "Vale, pero hai máis"
Moco: "¿Que sabes, máis que o libro?"
..................................
"tu carencia de fe resulta molesta"

Planta en un tiesto dijo...

Una nueva quedada rapidamente organizada, aprovechando la ausencia del paiaso y de la suegra, ocupados ambos en cosas baloncestisticas, dió lugar, como siempre a la polémica. Habiendose reunido el moco, la cosa, la medusa y la planta en el lugar habitual de batalla, se seleccionó un juego poco dado a los piques y a la excesiva complicación, como es el Carcasonne. Dicha elección fue también motivada por el ferreo control al que el pato somete su caja de Catan, por motivos aun por determinar. Tras hacer una promesa de recuperar tal juego a cualquier precio, comenzó la partida.

Todo comenzó de manera muy tranquila. Demasiado. Nadie ponía torres, todo eran sonrisas y reinaba el buen rollo. El moco tomó una tremendisima ventaja con la contrucción de un castillo que parecía un complejo hotelero, enorme, con catedral, escuditos y recursos. Todo parecía perdido y el oro decidido. Fue entonces cuando la planta, vuestro humilde servidor, se quitó la careta y empezó a poner torres a diestro y siniestro, secuestrando a varios aldeanos indefensos. Dando por perdido el oro, fue a por la plata con decisión, dandole en el proceso varias decenas de puntos a la Cosa. Cual sería mi sorpresa al descubrir que tan agresiva estrategía, y la colocación de 4 granjeros al final de la partida, me otorgaban finalmente el oro, al moco la plata, y a la cosa del pajar el bronce en el recuento final.

Fuí duramente criticado a posteriori por la suegra (que no estaba presente) por mi beligerante actitud. Pero, ¡ah dulce victoria!, no puedo negar mi satifacción por el triundo, sobre todo por inesperado. Mejor no acostumbrarse.

Anónimo dijo...

Fijaros como es la planta!!!

Sus ojillos incapaces de hacer mal a nadie son aviesos y traidores. Aún así, es capaz de salir victorioso y con su fama de buen vegetal intactas.... no tan bien le pareció una actitud beligerante en el Civilización....(si, planta, fue lo mismo)

No me canso de recordar ese momento. Cuando estoy un poco depre me pongo el video de aquel maravilloso intercambio de cartas...¡ja,ja,ja!

Anónimo dijo...

Partida de domingo, xogo elexido pola Medusa, o Caylus. A pesar do seu diploma olímpico, a Suegra afirma comezar a collerlle o truco ao xogo, e collerlle tamén o gusto.
Resultado: Paiaso-Medusa-Moco.

Anónimo dijo...

Corrixo: Caylus de domingo: Paiaso-Medusa-Suegra.

...Se siente...

Anónimo dijo...

Ayer hubo partidas... altamente irregular la primera y la segunda... no así la tercera, de la que curiosamente salí ampliamente vencedor.

Mi corazón está muy dolido y no me sorprende que el malakili me salte a la torera. Cualquier cosa es posible, todo son siempre ataques hacia mi persona, faltandome al respeto e insultandome bien con palabras, bien con insinuaciones, bien con actos...

Anónimo dijo...

Onte érades tres, se sinte pero non conta... JUA, JUA, JUA!

Anónimo dijo...

Como no se puede hablar mal de los fallecidos, está mal visto, pues me meteré con los vivos... Las partidas del jueves tarde no valieron porque la Planta tiene miedo, miedo del Caylus y miedo de la Medusa... que juró a la moribunda Suegra que se vengaría, algún día lo haría.

Anónimo dijo...

Falta incluír o resultado do venres night.

PARTIDA: Carcasonne.
RESULTADO: Victoria del Moco; segunda, a muy poca distancia, La Suegra del Más Allá; tercera, la Planta Marchita y Tosiente; último, sin medalla, y a unos 100 puntos de distancia (bueno, algo menos) el Paiaso.
INCIDENTES: poca cosa, algún "te vasCagar" motivado por las torres.

Anónimo dijo...

¡Puntos añadidos!

Paiaso de Asalto dijo...

Nova partida de Caylus, xogo que está collendo certo prestixio entre os proxéneres-que-xogan. Esta vez ata a Planta parecía divertirse, agardamos os seus comentarios. Tamén agardamos, impacientes e insomnes, os prometidos alagos da Difunta, que outra vez viuse desprazada da loita polas medallas por un par de erros propios.
Resultado Paiaso-Medusa-Pranta-SdSOdM.R.I.P.

Tamén partida de proba a "Escape de Insmouth", onde o pobre estudante non puido escapar dos profundos e dos temibles Soggoths. Agardamos de novo as impresións dos participantes.

Planta en un tiesto dijo...

La partida de Caylus no estuvo tan mal como pudiera parecer por tratarse de dicho juego. Al menos no caí en la desesperación unas 20 veces durante la partida. Por lo menos ya me aprendí las reglas del todo y fuí en cabeza bastante tiempo, pero el empuje fin de juego hizo que paiaso y medusa me adelantasen muy ampliamente. No así el obispo, que debido a un despiste se quedo sin contruir edificios. ¿Hubiera conseguido el bronce con ellos? Puede ser, prefiero no pensar en ello. En resumen, no estuvo mal.

Sobre Innsmouth Escape, decir que es un juego breve, que nos llevó más de lo normal por ser la primera partida, y que la dinámica todos contra uno lo diferencia del resto de juegos a los que solemos jugar. Es un juego agil, simple y sin complicaciones para una tarde aburrida. Yo me lo pasé bien controlando a mis veinticinco profundos, y debo decir que el juego captura muy bien la opresión del relato lovecraftiano, haciendo que cada turno el jugador humano lo tenga más dificil: al final del juego, el tablero estaba infestado, y los shoggoth arrinconaron al obispo en una esquina del tablero, donde procedió a ser devorado.

Anónimo dijo...

Si, efectivamente me quedé sin hacer edificios... pero eso ya es un habitual. SI hubiera construido edificios no hubiera conseguido el bronce... hubiera ganado la partida.
El problema fue que no puse para construir el castillo en la última jugada y voy más allá... el problema no fue ese. El problema fue que mientras YO ofreci la posibilidad de que la planta cojiera un favor real pasados bastantes turnos... YO ofrecí a la medusa cojer una madera en vez de una comida después de ver como se había equivocado(lo cual es importante porque forma parte de la dinámica de juego)y Yo vi como absolutamente nadie me ofreció la posibilidad de construir en el castillo.... y se me pasó por culpa del moco tardio.
Seguramente me lo merezca.
No olvidaré.

Elemental de Moco dijo...

Sí del moco y de la virgen María, que se te apareció cuando ibas a construir y te despistó un poquito, no te jode.

Anónimo dijo...

Hermanos... el moco ha caído en un abismo de maldad en donde el insulto es la única palabra.
Habrá quien diga que el obispo sólo insulta y quiere pelea... pero ¿qué hace el moco?
Amén

Paiaso de Asalto dijo...

Amén

Anónimo dijo...

Yo???? Sí, claro, y también dirás que soy una radical. El día que empiece a insultar os vais a cagar!

Anónimo dijo...

Novo Venres pola noite e nova partida. Xuntáronse os xa habituais 4Geeks, Planta, Obispo, Moco e Paiaso.

Trala cea, esta vez nada de pizzas, consistiu en ensalda de pasta e bocata de chourizo para a planta (só toma carne), procedeuse a elexir o xogo.

O Obispo desexaba un Caylus, tal vez só porque a Planta non soporta esa conxunción silábica e reacciona cun sentido "noooooo".
Tralo primeiro veto, o Obispo pensou e dixo, "se non xogamos ao que non lle gusta á Planta, xoguemos ao que non lle gusta ao Moco". E así foi como desplegamos un Tigris&Euphrates.

Sen dúbida a partida estivo marcada polo bondadoso crecemento do Paiaso, soiño na súa esquiniña de mapa, e pola maliciosa actitude da Pranta, que cada xogada decidía iniciar algunha guerra fraticida entre reinos.

O resultado: Paiaso-Pranta-Moco-Obispo. ¿cal será a desculpa da súa Ilustrísima nesta ocasión? ¿tal vez un orixinal "Trampa, todo trampa!!"?

Anónimo dijo...

Os "sospeitosos habituais" volvéronse a xuntar o luns, aproveitando a festividade, para unha nova partida. Falo, por suposto, dos catro de sempre, Planta, Obispo, Moco e Paiaso.

Un novo veto da Planta eliminou ao Caylus das opcións, nada máis abrise o Armario dos Xogos. Despois, a elección foi rápida, "un Carcassonne, que fai temo que non xogamos".

O xogo foi dominado pola creación de dúas grandes cidades, onde o Paiaso e a Pranta déronlle a volta ao marcador coa súa construción. Tamén destacou o uso despiadado das torres por parte da súa Ilustrísima... ¡se a maldade dese puntos! ...aínda que a Pranta, alegou ao final, que houbo "sucesos maquiavélicos" en torno á súa persoa e por parte de case todo o mundo. ¿Síndrome do perseguido?

As medallas, para Paiaso-Pranta-Moco.

Anónimo dijo...

Igualiño a Michael Phelps... o Paiaso acada a súa oitaba medalla de ouro, esta vez nunha reñida partida de Puerto Rico, onde o segundo e terceiro posto decidíronse por un simple e mísero punto 43-42.

De novo os participantes foron Pranta-Paiaso-Obispo-Moco, van ter que criar un pequeniño Rancor para uso particular, e o resultado final Paiaso-Moco-Obispo. A Pranta, coa táctica Xudea, amasou cantidades obscenas de diñeiro que non chegou a invertir; ademais descubriu algunha regla que non tiña asimilada, polo que agora será moito máis perigosa!

Planta en un tiesto dijo...

Tras una extenuante partida a la versión final de "Through the ages", el paiaso se alzó con la victoria final, imponiendose a la planta y al moco. El poco desarrollo militar del moco de pasó factura al final tras permanecer en posicion muy destacada toda la partida, donde en una jugada maestra, el paiaso logró recortarle de un tirón 40 puntos de cultura (20 arriba uno y veinte abajo el otro).

El ritmo fue rapido, y dió a entender que sería, cuanto menos, dificil jugar de cuatro, debido al tiempo necesario (practicamente todo un día).

Por desgracia, al jugar con tres, lo que se ganó en agilidad se perdió en medallas olimpicas. Otra vez será.

Anónimo dijo...

Dicir que me encantou a partida de tres xogadores e con regras "case" de xogo completo. Digo "case" por ese pequeno e insignificante erro que debería ter cambiado a partida dende a primeira hora de xogo.

E non ten nada que ver iso de que gañara eu, pero foi unha partida moito máis dinámica que as que botamos a 4, tamén é certo que aquelas deberon axudar a que xoguemos algo máis rápido.

Como "contra", que un xogador quede atrás militarmente fai que todos lle den hostias ao mesmo (pobre moco), e o medo a iso pode facer que nos lancemos a carreiras militares desenfrenadas... Con 4 é posible que varios se queden atrás e se repartan máis as ostias.

Agardando agora o prometido civilización, e que algun "jugón" se anime al TI3.

Paiaso de Asalto dijo...

Odio o Catán, Odio os cincos, Odio as ovellas, saíame madeira polo a...o, saíame pedra polo orto, odio o Catán, levava dúas rondas agardando un 9 ou un 11, arcila e victoria... odio o Catán, menos cando gaño... pero antes de gañar tamén o odio...

Anónimo dijo...

Como xa intuiredes polo comentario do Paiaso, onte houbo xuntanza na sacrosanta guarida medusil, onde desencadeouse unha loita a morte pola illa de Catán. Pareceu unha batalla de arcillosos contra ovelleiros, gañando unha ovelleira.
Os participantes: Medusa, Obispo, Moco e Paiaso; o resultado: Ouro para a Medusa, congratulations; prata para o odiado Paiaso; bronce para o Moco choromicas.

Anónimo dijo...

Todos una panda de maricones.

Anónimo dijo...

¡da la cara, anónimo enraizado! ¿qué pasa, te aprieta el tiesto?

Planta en un tiesto dijo...

Como toda la gente de bien ya se habrá dado cuenta los dos últimos anónimos son obra del obispo del demonio. Es peor que un israelí. Mataron a Jesucristo, y ahora matan palestinos.

Anónimo dijo...

Civilización: Paiaso-Obispo-Moco-Medusa.
Mais info: http://patodelapocalipsis.blogspot.com/2009/01/un-clsico-dous-clsicos.html
(Cortesía do Paiaso)

Anónimo dijo...

La próxima partido voy a por el oro(sea de lo que sea). Pienso no entrar al trapo al moco y no atender a la tv

Anónimo dijo...

Yo no fui el del anonimo. Planta tus mentiras son como tu propia existencia:asquerosas!!!!

P.D:Te lo juro que no fui yo... te doy mi palabra, como aquel día en el civilización

Anónimo dijo...

¿No atender a la tv? Eso es imposible. A lo mejor lo que tenemos que hacer es apagarla y poner música para jugar, en plan experimento con dos posibles resultados, que el Obispo se vuelva loco y empiece a hostias con todos atacándonos a lo perro o que concentre toda su ira en el juego y comience a lograr oros como un salvaje.

Anónimo dijo...

Si ponéis múscia me voy... mejor la ponéis cuando sirváis el te.

Anónimo dijo...

Partida de Power Grid, tras unha explicación longa, longa, dura, dura, moi subida de tono, a partida prolongouse ate as tres da mañá. Resultado... resultado? tralo triple empate a 17 en cidades abastecidas, como foi? Moco-Pranta ou Pranta-Moco???

Anónimo dijo...

Podría mentir sin reparo pero lo cierto es que venció la planta.

Anónimo dijo...

No puede valer....¡¡¡¡HABÍA PORNO EN LA TV!!!!! resultado desvirtuado

Anónimo dijo...

Pues con más razón, la planta ganó pese a haber porno en la tele. Bueno, también es cierto que estaba de espaldas...
Bah, cortaros las gónadas para la próxima partida, seguro que mola jugar con eunucos. Payaso, ni se te ocurra!

EL OBISPO dijo...

Leí por encima tu mensaje y creo deducir que dices que en la sala de juego había sexo y que la planta siempre estaba de espaldas y tu le gritabas al payaso "Ni se te ocurra o te corto las gonadas"

Repetiré aquella célebre frase que patentamos el payaso y yo mismo en una cena en Itaca hablando sobre el manubrio
" SUCEDIÓ"

Planta en un tiesto dijo...

Es cierto que parte de la razón por la que gané es que solo vi el porno intermitentemente. Es pura biología: la sangre que necesita el cerebro para estar concentrado, en el resto de jugadores (salvo en el caso del moco, evidentemente) estaba siendo empleada en mantener una erección. Ergo, mi mayor riego cerebral me declaró vencedor, aunque por un escasisimo margen del moco y del paiaso.

Anónimo dijo...

En este comentario plantuno se pueden observar dos cosas:

1) No desmiente lo dicho en el comentario previo; ergo: SUCEDIO!

2) La velada mención que hace del moco viene a confirmar la máxima de que a las mujeres no les gusta el sexo(de la misma manera que a los hombres)

- Y por último: ERECCIÓN! ¡QUE PALABRA TAN COCHINA PLANTA! Modera tu lenguaje, este es un blog serio. Yo te sugeriría una expresión más adecuada "endurecimiento incomodo" "placer interpiernil" o algo así pero no erección

Anónimo dijo...

medallas subidas!

Anónimo dijo...

¡¡¡¡TRAMPA!!! ¡¡¡¡TRAMPA!!!!

Hoy que no cenamos(porque no hay mujeres que cocinen) seguro, SE GU RO que no va a ver porno....¡¡¡hoy que lo podíamos disfrutar con las chorras en la mano!!!!

Paiaso de Asalto dijo...

Seguro que eres el manubrio?
Me güele, sí, sí, GÜ, a incienso monacal...

EL OBISPO dijo...

Bah! tampoco te vayas de guay que no me esforcé nada en ocultar mis ropajes obispales. Simplemente quería poner el nombre de otro para decir tan magna barbaridad.

Anónimo dijo...

IMPUGNADA

Onte reuníronse os catro de case sempre para tomar pizza, pizza e, bueno, outra pizza. Despois, coa fartura do momento, e tras aturar durante unha hora a unha petarda durmindo 21 días "en La Calle", decidimonos por un áxil e fluído Puerto Rico.

A partida foi bastante rápida, só interrumpida polas constantes distraccións da Pranta tramposa: "yo con el Fallout..." (e colle de máis), ou "tetas, tetas na tele" (e a saber que fixo). Pero xa achegándonos ao final, e tamén durante o reconto de puntos, quedaron patentes varios erros importantes, que fan que a partida sexa considerada "máis que dudosa".

Resultado final: Paiaso: 53, Moco: 50, Pranta e Obispo 40 e algo (xa me diredes). Creo que o Paiaso houbese gañado igual, pero a partida queda IMPUGNADA E INVALIDADA PARA O RANCOR.

[Malakili dictou sentencia]

Anónimo dijo...

Para la historia quedaré como un miembro sincero y diré q tras el recuento fui último.... aunque tras númerosisimos errores a la hora de coger puntos.

Anónimo dijo...

A pranta engatusou aos xogadores con comidas aceitosas e viciosas e salgadas cookies, mentres cun calor soporífero prolongaba as conversas ata que o soño afianzouse nos seus convidados.

Despois todo foi un sinxelo camiño, e a Pranta fíxose co seu ansiado Bronce... ¡as catro da mañá! ¿que farían os veciños a esas horas?

A partida, un Alta Tensión de catro, no mapa de Alemania. Os participantes, os de sempre, enténdase: Moco, Obispo, Pranta e Paiaso, que finalizaron nesa mesma orde, Ouro para o Moco, Prata para o Obispo e Bronce para a Pranta.

EL OBISPO dijo...

La planta es mezquina,todos lo sabemos. Sus artes son tan dudosas como oscuras y sus cuentas son equivocas.
¡te tenemos calado cactus moribundo! ya no no valdrá eso de ¡eh... mis cuentas están bien! No. las queremos claras, con luz y taquigráfos.

Malakili dijo...

Ben, dúas medallas de ouro para o Moco, unha no Caylus e outra no descoñecido Dominion. No Caylus prata para a Medusa e bronce para o Paiaso. No Dominion, prata para a Moradora das Papeleiras, a Pranta, e bronces compartidos (tras debate e decisión tomada polo Obispo) para Medusa e Paiaso.