jueves, 23 de septiembre de 2010

Que é máis útil, o inglés, o francés ou a informática?

Non, non é un chiste, é un dilema ao que se ven sometidos os nosos adolescentes todos os veráns, un dilema que lles quita o soño e que ten difícil solución. Eu, non sabería responder, en vista a que hoxe, nunha clase de informática, alumnos de bacharelato (16 anos) non sabían cubrir a alta dunha conta de gmail porque estaba en inglés, eran incapaces de buscar o cambio a "español" que aparece ben clariño na parte superior. Co cal sería lóxico pensar que o Inglés sería unha gran opción.

(non era tan difícil, pero os suspiros de alivio dunha docena de persoas cando pulsaron "español" e abracadabra! son un deses momentos de alegría e satisfacción que te enchen e te realizan coma profesional da educación. A outra media ducia de alumnos xa tiveran a sorte de que lles apareceu en español dende o inicio, claro).


Por outra parte, parece ser que teñen intercambios con Francia, o que é un gran punto a favor de Francés, pensando nun affair parisino.


Por último, informática... ¿informática? para que carallo serve? xa teñen tuenti, xa xogan ao poker por internet... hai algo máis que aprender? é útil? parece ser que non, polo menos para este par de palomiñas que voaban pola rede un par de anos atrás:



4 comentarios:

Planta dijo...

Burros siempre ha habido, incluídos en nuestra época (¿o debería decir en vuestra época y en la mía?). No cabe duda de que antes había gente buena en inglés (habiendo menos oportunidades de aprender que ahora) y gente que no sabía nada. La situación no ha cambiado. Con francés lo mismo. Sobre la informática, es un concepto difuso para muchos jovenes, que creen que usar facebook es "informática". Pero los adultos están igual. En ese sentido, cuando estaba en el colegio tenía compañeros "expertos en informática" tan solo por tener PC y saber usar comandos en MSDOS.

/cd..

Manubrio de Ébano dijo...

Yo pienso que LA GENTE -jajaja- no presta atención a nada y sólo lo hace cuando les va algo realmente importante en ello. Si alguien no está mínimamente por la labor es imposible conseguir una respuesta positiva. Creo que a los chavales de hoy en día les aburre el colegio más que a nosotros aunque muchos profesores se esfuerzan por hacer los contenidos más entretenidos. Están pasados y demasiado consentidos. Pero seguiremos intentándolo...

EL OBISPO dijo...

101 por el culo te la hinco.

Además ¿cómo lograron entender que change language era un botón mágico donde podían cambiar a castellano?

O paiaso dijo...

non o lograron, foi o resultado dunha clase maxistral do profesor... algún atendeu e exclamou: "é certo! funciona!"