Pois si, queridos compañeiros, este blog e as súas canles de comunicación internas (usease e-mails) está cheo de mentiras e medias verdades, algunhas claramente buscando o autoconvencimento, mentres noutras búscase a manipulación aberta e descarada do persoal.
En primeiro lugar o Rancor SI se come á xente, agora, perseguindo unha dieta abundante en fibra, pois tamén quere erguerse e ter un agradable momento olbran, decidiu que a detestable Planta merece voltar á papeleira, ou mellor, ser dixerida e rematar na taza do water.
En segundo lugar, pode ser que a crise teña chegado ao blog, non é certo iso de "o blog está triste porque ninguén escribe", si que escribimos, pero menos... tal vez unha recesión? Pola miña parte dicir que estou en crise, pero non por falta de capital (tempo, ideas ou temas), senón por falta de activo (conexión de internet nas eternas veladas de serán). Non son un "Lehman Brothers", son un simple e modesto Banco Etxebarría, sen arruinar pero cunha chea de hipotecas que debo prorrogar.
Planta, beware! dejadme que yo prefiera, la hoguera, la hoguera, la hoguera, viva a violencia gratuíta e o Inferno das Mil e Unha Mortes!
4 comentarios:
Ahí, ahí, restregandonos ese recién adquirido nivelaso de fotochop. Debo reconocer que me ha impresionado la imagen de la planta devorada por el rancor, por su elaboración y su gran crueldad. ¡Menos mal que no nos lee la baronesa Thysen, gran defensora de las plantas y arboles en general!
No entiendo el ensañamiento hacia mi persona en este post. ¡Con lo divertido que es disparar a todo en mundo y me toca solo a mi! Creo necesario una serie de imagenes del rancor, en las que se coma en cada una de ellas a un miembro de la detestable progenie. Recuerdo que ya habia una hecha del pato, en los tiempos del paint, con una gran calidad para ser de esa herramienta.
En resumen, que divertido es darle de palos a la inmovil y tranquila planta, sobre todo de manera inmotivada.
Dende que tes dignidade (segundo os suizos, xente extraña sen lugar a dúbidas) estás moi "subidiña". Lémbrote que hai algo, en maiúsculas, na papeleira, que pode causar a túa visita ao Inferno das Mil e Unha Mortes en múltiples ocasións.
No voy a perder el tiempo en negarlo, porque sería como predicar el desierto, pero lo cierto es que no puse yo ESO que está con mayusculas en la papelera. Ya escarmenté de la otra vez, que casi me acabo cambiando el nombre de "planta en un tiesto" a "planta en una papelera".
Aun así: que más da. Nadie me creerá, y tampoco es que esté en desacuerdo con quien lo puso.
Planta muere!!!!
Publicar un comentario